آخرین بروز رسانی: 6 اردیبهشت 1402

مهم ترین اخبار

جلسه توانمندسازی روستاییان شهرستان مانه و سملقان با مشارکت بنیاد علوی برگزار شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی از برگزاری جلسه توانمندسازی و آموزش های مهارتی به روستاییان با مشارکت بنیاد علوی در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل  آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی ، محمدرضا رضایی در این جلسه گفت :  هدف از برگزاری این نشست ، برنامه ریزی جهت ارایه آموزش های مهارتی و توانمندسازی روستاییان با مشارکت بنیاد علوی در شهرستان مانه و سملقان می باشد.

وی با اشاره به انجام  نیازسنجی از سوی بنیاد علوی افزود : پس از نیازسنجی  ، با انعقاد تفاهم نامه همکاری ، نحوه اجرای دوره های آموزشی مشخص خواهد شد .

رضایی با تأکید بر نقش و توانمندی آموزشگاه های آزاد استان در اجرای دوره های آموزشی مورد نیاز اظهارداشت : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی آمادگی همکاری با بنیاد علوی جهت  اجرای طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان مانه و سملقان را دارد.

« مسعود امینی » مجری طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان مانه و سملقان در بنیاد علوی نیز در جلسه فوق ضمن تشکر از همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای مانه و سملقان ، توضیحاتی درخصوص هدف از اجرای طرح  آبادانی و پیشرفت شهرستان مانه و سملقان توسط بنیاد علوی را بیان نمود.

گفتنی است ، احصاء  نیازهای آموزشی توسط بنیاد علوی با هدف ایجاد اشتغال در شهرستان  و اعلام به اداره کل آموزش فنی و حرفهای استان و ارائه اطلاعات لازم درخصوص دوره های آموزشی دولتی و آموزشگاههای آزاد از سوی اداره کل به مجریان طرح از جمله مصوبات این جلسه بود.

نظر خود را درباره وبسایت اداره کل فنی و حرفه ای خراسان شمالی بیان کنید؟

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به اداره کل فنی و حرفه ای خراسان شمالی می باشد